Wednesday, November 08, 2006

Ciorba a la NYU


Dap, bestia a lovit! Mi-e dor de casa. Un gest simbolico-amuzant care ma face sa afirm asta s-a petrecut ieri, cand ma duceam spre una din minunatele cantine ale NYU, cu gandul sa imi iau masa de seara. Seara pe Broadway, frig, ploaia, vreme numai buna de cuibarit in pat si lenevit. Cantina plasticoasa ca de obicei. Ce vad eu insa in unul din boluri? California Bean Soup! Cu un entuziasm demn de o cauza mai nobila, mi-am luat un castronel de surogat de ciorba de fasole, una bucata paine cu usturoi (stil italian) si cateva bucatele de ceapa (rosie)! Sic! Ciorba de fasole avea gust de pasta de morcovi, insa brusc cantina imi parea un spatiu mult mai prietenos, ba chiar zaream in zare stuful de la Mitocanu', un colt de mare, un cui de cort, iar imitatia de ciorba de fasole parca incepea sa miroasa a ciorba de fasole de-aia veritabila, aburinda, cu paine de casa, afumatura si alte cele, tip Liana & Mitocanu. Mama, watch out, ca deja incep sa fac lista cu ce bunatati vreau sa imi pregatesti cand vin acasa :)

3 comments:

Penny said...

sa-ti fac pofta? Ce zici de un sorici bun, gustos, crocant (sau cum o fi el) sau de o sarmaluta cu mamaliguta si tone de smantana? :P (one more month to go)

Corina said...

Hehe... razi tu razi, Harap Alb, dar bunica uneia dintre colegele mele de apartament, femeie neaosa din Texas, gateste sarmale. Mici, in foi de vita, aromate, o minune. Intr-o noapte am venit infometata de la biblioteca si am devorat nici mai mult, nici mai putin de 20 de sarmalute. Erau f mici, honestly! Si buuuuune :) So paziti-va frigiderele de Craciun!

Penny said...

uuuuuuuuu... ce pofta mi s-a facut... ma duc sa ma infig in perisoare.

And stay cool... Frigiderul nostru va fi deschis pentru prieteni. De Craciun vreau pt prima data sa incerc sa cook stuff, sa fac cozonaci si fripturici si prajituri, si mancare si toate astea (sunt o traditionalista in sufletu meu) si sa testez tot ce fac pe voi la petrecere. :)

Locations of visitors to this page http://rpc.technorati.com/rpc/ping