Tuesday, May 08, 2007

86 de kile? Am innebunit!


86.3 kg expediate in Romania. Cost total: 206 dolari. Plus 30 de dolari o cutie ultrarezistenta de la UPS, care insa era atat de mare - va jur ca puteam baga in ea 3 chinezi si cu mine in mijlocul lor invartind la tocanita - incat nu a incaput pe usa firmei care facea transportul in Romania, si a trebuit sa fie mutilata si repansata. Plus 35 de dolari plata pentru Man with a Van! Povestea lui MWV e fascinanta... e Native American (indian), adoptat din rezervatie de un polonez, casatorit cu o tipa care munceste si aduce bani in casa, iar el sta acasa si creste copilul, lucreaza ca fotograf si din cand in cand ca MWV. Astazi era sa faca hernie ducand cutia de la mine in Queens, unde era firma de transport international, dar a rezistat eroic! In Queens am mancat apoi MBS cu oua ochiuri si ciorbita de fasole (bun, bun, bun) , am baut doua beri Ursus, am mai povestit cu Diana si iata-ma-s acasuca. Dormit somnic bun... and procrastinating. Ma duc sa ma vad cu Natasha si sa ma apuc intr-un final apoteotic de lucrarea pentru "Normative Issues in IR". Cocaaaaine!

PS: Cutia mea era mai mare cu 25 de cm pe fiecare latura. "I think this box is too large for such a small country as Romania". Hehe :)

4 comments:

Anonymous said...

si ce era in cutie? :)

droguri? :P

Corina said...

da, cosmin. planuiesc sa imi deschid o filiera de distributie in romania. culmea era ca m-au pus sa ii fac inventarul, si am scris: "haine, incaltaminte, carti, ursuleti de plus, caiete". "puteti sa fiti mai explicita?" "doriti sa stiti exact numarul de perechi de sosete?" "hmm.. poate o sa mearga si asa".

Anonymous said...

Deci gata? Te intorci? Da'daca totusi ai ceva droguri sa nu le uiti in curte la guvern:)

Corina said...

@blogger jucator (haios nume, stiu cam ce orientare politica ai): nu, inca nu vin in tara; momentan sunt in mexic, si apoi voi mai calatori un pic. dar ajung eu pana la urma si acasa :)

Locations of visitors to this page http://rpc.technorati.com/rpc/ping