Monday, September 04, 2006

Explicatii la poze

Desi cred ca sunt destul de self-explanatory, iata si cateva descriptii ale pozelor mele. De sus in jos:
1. Eu si colega mea de camera Beth, care face cinema studies, langa un giganic clothing rack care e numai al meu;
2&3. O mostra de decoratiuni din sufrageria apartamentului nostru. Corporal, nu?
4. Eu cu noul meu tricou (Marley); intre canini puteti observa si legitimatia magica de NYU Student
5. Coltul din sufragerie destinat colegei mele Laila, care are cinci tatuaje and more to come!
6. Noii mei pantofiori Trentor
7. Eu si noul meu tricou: "Good girls go to Heaven/ Bad girls come to NY"
8. Un perete din sufrageria noastra.
9. Preferintele muzicale ale colegelor mele de apartament
10. Patul meu. Alex, observa ceasul!

PS: Nu am reusit sa fac comentarii chiar langa poze, pt ca le-am incarcat in mare graba.

No comments:

Locations of visitors to this page http://rpc.technorati.com/rpc/ping