Tuesday, February 27, 2007

Lungul drum spre casa

Detest transportul. Imi place sa calatoresc, dar in ultima vreme se pare ca am parte numai de ghinioane. Aveam avion dinspre Chicago duminica seara la 19 pm. Din cauza vremii proaste, zborul a fost anulat; am incercat sa sun compania aeriana timp de 6 ore (Continental Airline... the demons). Nu au raspuns la telefon. A trebuit sa strabat, cu bagaje cu tot, tot orasul (2 ore de mers cu trenul) pana la aeroport. Acolo am aflat cu stupoare ca mi-au reprogramat rezervarea pentru miercuri dimineata.[***]

M-am certat cu ei si am reusit sa obtin un zbor superdubios a doua zi, cu schimbare/ escala in Cleveland. Apoi a trebuit sa ma reintorc la locsorul unde stateam in Chicago, alte doua ore prin frig si cu cizmele ude, unde m-am prabusit si am adormit fara povesti de noapte buna. La 4 dimineata m-am trezit si am luat din nou trenurile la pas. Am ajuns la aeroport, unde un distins reprezentant Continental Airlines, de vreo 2 metri si 10 si 150 de kilograme, mi-a spus ca rezervarea mea nu exista. M-a privit incruntat 55 de minute, timp in care tasta la calculator, incercand sa imi gaseasca rezervarea. Cand deja nervii si articulatiile mele nu mai rezistau, mi-a dat boarding pass-ul si am reusit sa prind avionul chiar cand se inchidea poarta de imbarcare. In avion (un Embraer de 2 pe 2) distinsii reprezentanti ai Continental Airlines ne-au spus ca, desi unii din noi avem legaturi cu alte curse spre Newark si New York, e posibil sa nu decoleze nimic in acea directie... "But we hope you will enjoy Cleveland and thank you for flying Continental Airlinea"... GRRRRR... Blesteme si incantatii..

In Cleveland am alergat prin aeroport incercand sa schimb terminalul si de data asta am ajuns aproape cand usa avionului se inchidea. Ajunsa in Newark, am luat trenul spre New York, unde am avut 4 ore de scoala! Acum sunt acasa, dupa o calatorie de aproape 24 de ore, racita si inconjurata de pilule si siropuri. Grasunul Continental Airlines imi spunea ca cele peste 500 de curse care aterizeaza zilnic in Newark au avut probleme duminca. Tunete si fulgere asupra tarii in care zburatul cu avionul e ca plimbatul cu tramvaiul...

No comments:

Locations of visitors to this page http://rpc.technorati.com/rpc/ping