Daca m-as fi intors alta data in tara si as fi privit la ce se intampla in jurul meu, mi-ar fi fost dor de "vechea gasca". "Gasca de la bloc, nu mai e deloc...". Ma rog, nu chiar gasca de la bloc, dar grup de prieteni/ retea sociala semi-inchisa/gasca/ etc. Am iesit ieri in oras cu Diana si cu Olivia - si ele plecate un an in State cu aceiasi bursa - si am constatat ca America ne-a schimbat. Ne-a individualizat. [***]
Cand coordonatorii programului nostru incercau sa ne pregateasca pentru socul cultural pe care urma sa il experimentam in State, ne spuneau ca americanii sunt mult mai individualisti decat sud-est europenii. Ca pentru noi conteaza mult mai mult sentimentul de apartanenta (la grup in sens restrans, ori la comunitate), pe cand americanii cauta in primul rand implinirea individuala. Si de aceea fiecare student apartine mai multor microcomunitati, avand prieteni imprastiati ici si colo in trei directii diferite.
Cu Olivia si Diana am ajuns la concluzia ca trebuie sa ne diversificam cercurile de prieteni. Ca vrem sa cunoastem noi oameni, ca vrem sa intretaiem cercurile de prieteni, ca nu mai avem "o gasca", dar ca nu regretam asta. Pentru ca e mai important sa experimentezi diversitatea decat sa traiesti sentimentul de comunitate. Romanii, din pacate, nu au acel exercitiu al socializarii (pe care o priveam la inceput ca fortata) pe care il au americanii. Nu organizeaza "socials", nu se chinuie sa cunoasca mai multi oameni, sa faca networking (nu neaparat in scopuri profesionale), sa depaseasca granitele celor n prieteni ramasi din liceu/ facultate. Ne intrebam: "Unde naibii sa cunoastem oameni noi?". In cluburi? Nu prea. La scoala? Nu prea. La locul de munca? Care loc de munca, ca deocamdata ne invartim in cam acelasi anturaj profesional. De ramas cu dileme, tot am ramas, dar macar ne-am dat seama de o alta diferenta culturala intre felul nostru nativ de-al fi si felul in care ne-a antrenat experienta americana sa fim.
PS: Marea fata galbena din imagine e de aici, si il reprezinta pe "social networking addict" :)
Monday, June 18, 2007
Indivizi, gasti, retele si prieteni
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
15 comments:
Ce vad eu in postul asta... poate o idee de proiect nou pt Oricum ... Dar oare este felul american de socializare mai bun decat felul romanesc de socializare? Este mult mai superficial cu siguranta, cu avantaje si dezavantaje. Poate o intrebare mai buna este daca se potriveste romanului. Ar fi interesanta o discutie pe tema asta. cred ca e o dezbatere interesanta de sociologie. :D
dati-mi voie sa va spun fetelor ca o ardeti aiurea cand veniti cu distinctii gen modul american de socializare si modul romanesc de socializare.
IT'S ALL ABOUT THE PEOPLE YOU CHOOSE TO INTERACT WITH.
@dh... cu siguranta sociologii ar putea discuta lucrurile astea; si ar putea fi vorba si de un experiment social... dar e de lucrat cu grija :)
@anonymous... oare de ce toate comentariile ofensive sunt anonime? trecand peste exprimarea nepotrivita, e intr-adevar si o chestiune ce tine de particularitati individuale, dar totusi exista si destule diferente culturale (SUA - Europa, Europa de Vest - Europa de Est, etc.), pe care ti le pot enumera mai multi, nu numai noi, "fetele"; data viitoare, poate iti dai si numele ca sa simt ca purtam un dialog
hai fetelor nu va suparati aiurea. :P deci, da. america e o alta lume. eu asa am resimtit-o si nu am stat decat o luna.
TVR, O VACĂ BUNĂ DE MULS ? De ce şi până când ?
Deşi acest material a mai fost transmis agenţiilor de ştiri, (8 septembrie a.c.) încă nu a apărut de nicăieri, nici un răspuns.
Oare nimeni nu se face răspunzător de banii publici ? Acceptăm numai televiziunile private cu anumite orientări politice ? Cine se ocupă atunci de informarea corectă a cetăţenilor, de protecţia lor socială ?
A sosit timpul declanşării unei anchete parlamentare la TVR !
14 Septembrie 2007
Se pare ca preşedintele României, domnul Traian Băsescu nu a greşit afirmând că există şi grupuri de interese în societatea românească. Dar pentru a clarifica această stare de lucruri avem nevoie de probe. În orice clipă, cetăţenii trebuie să cunoască realitatea obiectivă, fără a suporta costurile disputelor dintre partide sau mai nou, dintre « Palate ».
După cum se ştie, Televiziunea Română - televiziune publică, îşi desfăşoară activitatea sub controlul Parlamentului, în conformitate cu Legea nr. 41/1994.
Preşedintele Consiliului de Administraţie este numit de către Parlament, pe o perioadă de 4 ani. Consiliul de Administraţie al TVR cuprinde 13 persoane, desemnate prin votul majorităţii deputaţilor şi senatorilor.
Televiziunea Română este afiliată la organisme internaţionale şi din acest motiv instituţia trebuie să se bucure de o credibilitate deplină din partea cetăţenilor.
Evenimentele din ultima perioadă de timp, care au determinat înrăutăţirea situaţiei salariaţilor din TVR, urmare a unor reglări de conturi la nivel politic şi / sau
economic, sunt percepute tot mai mult de organizaţiile de media în special şi de cetăţeni în general.
Sperăm ca această anchetă parlamentară să fie de bun augur şi sa confirme modul de aplicare a democraţiei romanesti !
....................................................................................................................
Codul Muncii versus "Codul Shmecherilor si Tzeparilor"
Costurile de productie a 44 de emisiuni produse de TVR si difuzate intr-o saptamana pe TVR1 se ridica la valoarea de 165670,72 RON Suma platita de TVR unor firme, reprezentand costurile de productie a 9 emisiuni achizitionate sau coproduse de TVR si difuzate o singura data pe TVR1 intr-o saptamana, se ridica la valoarea de 404939 RON. Dintre aceste 9 emisiuni, o singura editie Surprize-Surprize costa cu aproximativ 30000 RON mai mult decat costurile de productie a celorlalte 44 emisiuni produse de TVR si difuzate intr-o saptamana pe TVR1..
Daca au fost in mod real efectuate, plata orelor suplimentare reprezinta contravaloarea muncii prestate de salariati in afara duratei normale a timpului de munca saptamanal. Este legal, conform Codului Muncii.
Plata unor sume atat de disproportionate intre productiile proprii si cele achizitionate/coproduse este legala din punct de vedere juridic, insa din punct de vedere etic, profesional, moral este conforma "Codului Shmecherilor si Tzeparilor"!
(Comunicatul a fost transmis in tara si strainatate incepand cu data de 8 septembrie 2007).
REALITATEA este convingătoare... Dar, o anchetă parlamentară, ar CONFIRMA acum, PUTEREA DEMOCRAŢIEI în România.
Preşedintele MCP Press Agency
Ec. Mihail Georgevici
Comunicat de la MediaSind
US MediaSind se solidarizeaza si participa la actiunile de protest ce urmeaza a fi organizate de Federaţia Sindicatelor din Societatea Română de Radiodifuziune, luni, 15 octombrie 2007, între orele 12.00 şi 13.00, prin pichetarea sediului central al Societatii Române de Radiodifuziune si a sediilor regionale din Constanta, Iasi, Cluj, Targu Mures, Timisoara, Resita si Craiova.
US MediaSind, alaturi de membrii sai afiliati, Federaţia Sindicatelor din Societatea Română de Radiodifuziune si Federatia Sindicatelor Unite din Televiziuni si sprijiniti de Federatia Internationala a Jurnalistilor, au solicitat in repetate randuri partidelor parlamentare si Guvernului Romaniei depolitizarea celor doua consilii de administratie ale societatilor publice de radio si televiziune, precum si gasirea unor solutii optime de finantare a acestor institutii. De asemenea, s-a solicitat Guvernului sa asigure resursele financiare necesare pentru buna functionare a celor doua societati publice precum si plata datoriilor legale pentru departamentul Radio Romania Internaional. Din nefericire, niciuna dintre revendicarile formulate de sindicate nu a fost solutionat, motiv pentru care s-a decis ca jurnalistii sa iasa din nou in strada.
În consecinta US MediaSind solicita Parlamentului si Guvernului Romaniei sa modifice Legea de organizare si functionare a SRR si SRTV in sensul depolitizarii consiliilor de administratie si sa ia toate masurile necesare pentru a asigura resursele financiare pentru buna functionare a acestor institutii de interes public.
US MediaSind atrage atentia ca pe data de 5 noiembrie a.c., jurnalistii vor iesi din nou in strada si vor picheta sediile Parlamentului si Guvernului Romaniei in cadrul actiunilor organizate in 30 de tari de Federatia Europeana a Jurnalistilor sub sloganul 'Stand Up for Journalism', urmand ca revendicarile salariatilor din SRR si SRTV sa fie preluate si sprijinite la nivel international.
Cristi Godinac
Presedinte
Mesajul primit din Italia de la Cerasela Constantin
Extras de pe INTERNET -" CLUBUL COMUNICARII LIBERE "
Fetiţa de 8 ani a fost scuipată ieri între ochi pe o stradă din Milano pentru că e româncă. Colegilor de la şcoală li s-a interzis să se mai joace cu ea din acelaşi motiv.
Vrem să scuipăm şi noi, însă nu ne stă în fire, aşa că, în replică, vă propunem ca începând de sâmbată, vreme de două săptămâni, să nu mai cumpăraţi produse «Made in Italy».
Dă mai departe, măcar de data asta să facem ceva…', se arată în îndemnul la protest faţă de presupusul comportament al italienilor faţă de romani!
Dak acest mesaj iti starneste anumite sentimente...
Fii liber si da-l mai departe!!!!
.....................................................
Mesajul a fost preluat de pe site-ul NETLOG si urmeaza sa fie mediatizat de MCP PRESS AGENCY cu denumirea 'Aviz amatorilor!'
Postat: Vineri, 16 Noiembrie, 2007
MCP PRESS AGENCY
COMUNICAT DE PRESA
Primul comentariu in legatura cu lansarea cartii:
"Tu faci Realitatea!"
3 Decembrie 2007
Dupa cum stim, Realitatea TV a tiparit 5.000 de exemplare din cartea "Tu faci Realitatea ! ", in paginile careia se regasesc dorintele romanilor exprimate in cadrul campaniei ce s-a desfasurat in Bucuresti, Cluj, Brasov si Iasi in perioada de dinainte de referendum.
Niciodata romanii nu au avut posibilitatea de a-si exprima ideile lor cu privire la aspectele sociale cu care se confrunta in cadrul comunitatii, asa cum s-a intamplat la acest eveniment, motiv pentru care apreciem initiativa deosebita a postului " Realitatea TV ".
Cu toate acestea, atragem atentia asupra unor pericole sociale pe care cetatenii desi le cunosc, din pacate, le accepta incredibil.
Din continutul mesajelor citite, dar si din realitatea vietii curente, rezulta ca cetatenii nu mai cred in justitie, dar nici in mass-media !
Nu cumva totul pleaca de la reteaua mafiei, de la grupurile de interese din societate la care se refera si presedintii Traian Basescu si Vadim Tudor ?
Consider ca cineva trebuie sa controleze si sa sanctioneze « NEDREPTATEA » in cel mai scurt timp posibil, in interesul binelui public !
Atentie ! Oare chiar sunt lipsite de ecou declaratiile;
a) Jurnalistul de investigatie Alupei nu odata a evidentiat in emisiunile tv, faptul ca; "oamenii sunt indusi in eroare si nu mai cred in justitie" (exemplu de caz, chiar cel prezentat duminica 2 decembrie 2007, "persoane arestate pentru o crima pe care nu au comis-o")
b) Senatorul Marinescu a afirmat in diverse situatii ca "bucurestenii sunt mintiti cu televizorul" si atunci,cand vom deveni corecti intr-o Europa Unita ?
Trebuie sa stim odata cine manipuleaza opinia publica in detrimentul dezvoltarii democratiei si al progresului social !
Cu deosebita consideratie,
Presedinte MASS COMMUNICATION POWER,
Ec. Mihail Georgevici
Comunicat - MCP Press Agency
O noua alternativa la serviciul public « 112 »
SITE-UL « MULTIMEA CETATENILOR PACALITI »
7 Decembrie 2007
Tot mai multe persoane in ultimul timp incearca sa primeasca ajutor apeland la « 112 ».
Dupa cum am aflat, mai exista si cetateni care se tin de farse si care pot fi cu usurinta identificati de organele de specialitate ale statului.
Varianta pe care o vom lansa prin utilizarea acestui site va evidentia nu numai cazurile negative concrete cand cetatenii cad victime in relatia cu o companie, organizatie sau institutie, ci si inregistrarea pe site-ul public « MCP », a persoanelor juridice, indiferent de importanta sociala a acestora (daca fac parte din Guvern, Parlament, etc.).
Prin urmare, incercam sa implicam intr-o masura tot mai mare cetatenii in rezolvarea problemelor lor, in acord cu cerintele Uniuniii Europene, in minimum de timp posibil si cat mai vizibil.
Consider ca utilizarea in premiera a acestui site va evidentia modul de solutionare democratica si transparenta a diverselor probleme ale cetatenilor, va favoriza sporirea fortei opiniei publice. Prin utilizarea site-lui « MCP » vom cunoaste cu siguranta institutiile care se implica eficient in favoarea cetatenilor. Dorim ca obiectivul cresterii responsabilitatii sociale in Romania sa nu mai reprezinte, la fel ca si in vremurile trecute, doar un simplu slogan.
Deoarece avem nevoie de o investitie financiara, facem apel catre fortele democratice interesate de binele public sa sprijine in limitele posibile aceasta initiativa.
Asteptam semnale bune si de la Dumneavoastra si va multumim !
Asa cum romanii in lume sunt mereu pe primul loc, sper ca si prin lansarea acestui site « Multimea cetatenilor pacaliti » sa dovedim realitatea din Romania, imaginea si credibilitatea de care avem nevoie la nivel international. Va multumim !
Cu deosebita consideratie,
Presedinte MASS COMMUNICATION POWER
Ec. Mihai Georgevici.
Campanie pentru " MASS – MEDIA CURATA "
In goana dupa senzational si profituri tot mai mari, ne-am obisnuit sa denaturam realitatea.
1. Prezentarea, cu regularitate, la buletinele de stiri a aspectelor negative ale realitatii, comentate subiectiv, partinitor sau sententios.
2. Vicierea imaginii Romaniei in lume, prin prezentarea unor opinii neautorizate, care eticheteaza un popor intreg dupa comportamentul individual al unor romani, sau mai grav, al unor rromi certati cu legea.
3. Repetarea acelorasi stiri negative intr-un interval de timp mai mare sau mai mic.
4. Generalizarea periodica a unor nereguli, ca si cum ar fi o regula de urmat sau o trasatura a caracterului national.
5. Preluarea unor informatii neverificate de la persoane interesate si subordonate triunghiului corupt – om politic - om de afaceri – reprezentant mass-media, care denatureaza atentia de la adevaratele cauze ale evenimentelor.
6. Adeseori, vedem cum emisiuni neprofesionaliste au drept protagonisti personaje de mahala, unde sunt dezvaluite informatii legate de viata privata sau despre procese aflate pe rol. Avertizam ca nu se poate face justitie cu televizorul si nici influenta mersul unei anchete prin tot felul de manevre ori diversiuni ce tin de pretextul investigatiei jurnalistice. Ne intrebam pe buna dreptate, daca nu cumva si mass-media nu si-a dezvoltat capitalismul ei clientelar.
7. Sa ne abtinem in a subaprecia institutiile statului, pentru a nu face loc anarhiei si grupurilor de interese speciale care urmaresc distrugerea fortei si autoritatii statului national roman ca stat de drept si democratic.
8. Dupa cum stim, legea fundamentala a statului, Constitutia Romaniei, prevede clar la articolul (30), alineatul (6) « libertatea de exprimare nu poate prejudicia demnitatea, onoarea, viata particulara a persoanei si nici dreptul la propria imagine »; alineatul (7) « sunt interzise de lege defaimarea tarii si a natiunii, indemnul la razboi de agresiune, la ura nationala, rasiala, de clasa sau religioasa, incitarea la discriminare, la separatism teritorial sau la violenta publica, precum si manifestarile obscene, contrare bunelor moravuri ». De asemenea in articolul (31), alineat (3), se prevede ca « dreptul la informatie nu trebuie sa prejudicieze masurile de protectie a tinerilor sau siguranta nationala ».
9. Ne exprimam propunerea infiintarii unui organism cum ar fi « Consiliul National Antidezinformare », la fel cum exista « Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii », care sa aiba in vedere descurajarea razboiului mediatic, imagologic, axiologic si ideologic, a intoxicarii opiniei publice prin neinformare si suprainformare. Ideea noastra a fost dezvoltata si in paginile revistei trimestriale « Politica Nationala », capitolul «Organizarea statului national».
10. Ne adresam Presedintelui Romaniei, domnul Traian Basescu, pentru aplicarea prerogativelor constitutionale, mentionand articolul (30) alineat (5) care prevede ca « legea poate impune mijloacelor de comunicare in masa obligatia de a face publica sursa finantarii ». Revine o mare responsabilitate Parlamentului de a modifica si completa legea protectiei informationale, consultand « societatea civila si academica ».
Presedinte MASS COMMUNICATION POWER
Mihail Georgevici
Clubul « CU VESTI BUNE »
Probabil v-ati intrebat adesea: de ce suportam in ultima vreme, stressul stirilor negative ?
Cu totii intelegem ca marile realizari ale cetatenilor sunt de neconceput in absenta eforturilor noastre, a faptelor « de bine ».
Consider ca mediatizarea permanenta a unor aspecte antisociale, nu ne onoreaza si cu atat mai mult, nu merita sa fie prezentate pe prima pagina a unor publicatii. Ca atare, aceasta metoda de « respect » pentru cetatenii Romaniei, o consider nepotrivita la acesta data.
Astfel, daca analizam cu atentie actualul context geopolitic si economic dificil, incepem sa intelegem din ce in ce mai bine de ce investitorii straini vor continua sa priveasca Romania cu aceeasi reticenta pe care o demonstrau si inainte de intrarea ei in NATO.
Deci, sa insistam sa promovam mai mult aspectele pozitive ale realitatii, acestea sa fie in centrul atentiei !
Primim la CLUB, orice veste buna pentru romani, nu ne intereseaza stirile care manipuleaza opinia publica si care sunt evidente ! (mai ales ca lupta intre diferitele centre de putere este continua si chiar mai mult, vizibila pe toate canalele mass-media dupa 1989).
Nu uitati, mai exista si jurnalistii corupti - de care nu se ocupa nimeni, care pot influenta gresit atentia publica ! De aceea, mai mult ca oricand, se simte nevoia, odata cu intrarea in Uniunea Europeana, sa reusim sa creem un curent nou si valoros de opinie publica.
Ne propunem chiar sa sustinem si sa dezvoltam o retea cat mai mare de « specialisti ai vestilor bune », o conditie a dezvoltarii democratiei si a civilizatiei in zilele noastre.
Va asteptam stirile Dumneavoastra interesante si daca este posibil chiar si cu comentarii.
Atentie ! Clubul « CU VESTI BUNE » are nevoie de sprijinul membrilor « NEOGEN », al celor ce apartin Clubului
« LIDERILOR DE PRETUTINDENI » si nu numai.
Cu stima, “ Miges ”, corespondent
MCP (MASS COMMUNICATION POWER)pe www.NEOGEN.RO
SA EVIDENTIEM MAI MULT
FAPTELE BUNE !
A fost lansat :
“ Clubul CU VESTI BUNE ”
1. Ca sa avem succes, n-ar trebui sa avem in vedere in principal, "FAPTELE BUNE" din societatea omeneasca ?
2. Nu cred ca romanii mai merita sa fie mintiti acum, cand am intrat in Uniunea Europeana si dorim sa ne imbunatatim traiul.
3. In acest moment, numai reprezentantii mass-media pot informa corect cetatenii, astfel incat visele lor sa devina realitate.
De aceea a fost lansat, incepand cu anul 2008: 'Clubul CU VESTI BUNE', ce functioneaza pe site-ul NEOGEN.RO.
Probabil v-ati intrebat adesea: de ce suportam in ultima vreme, stressul stirilor negative ?
Cu totii intelegem ca marile realizari ale cetatenilor sunt de neconceput in absenta eforturilor noastre, a faptelor « de bine ».
Consider ca mediatizarea permanenta a unor aspecte antisociale, nu ne onoreaza si cu atat mai mult, nu merita sa fie prezentate pe prima pagina a unor publicatii. Ca atare, aceasta metoda de « respect » pentru cetatenii Romaniei, o consider nepotrivita la acesta data.
Astfel, daca analizam cu atentie actualul context geopolitic si economic dificil, incepem sa intelegem din ce in ce mai bine de ce investitorii straini vor continua sa priveasca Romania cu aceeasi reticenta pe care o demonstrau si inainte de intrarea ei in NATO.
Deci, sa insistam sa promovam mai mult aspectele pozitive ale realitatii, acestea sa fie in centrul atentiei !
Primim la CLUB, orice veste buna pentru romani, nu ne intereseaza stirile care manipuleaza opinia publica si care sunt evidente ! (mai ales ca lupta intre diferitele centre de putere este continua si chiar mai mult, vizibila pe toate canalele mass-media dupa 1989).
Nu uitati, mai exista si jurnalistii corupti - de care nu se ocupa nimeni, care pot influenta gresit atentia publica ! De aceea, mai mult ca oricand, se simte nevoia, odata cu intrarea in Uniunea Europeana, sa reusim sa creem un curent nou si valoros de opinie publica.
Ne propunem chiar sa sustinem si sa dezvoltam o retea cat mai mare de « specialisti ai vestilor bune », o conditie a dezvoltarii democratiei si a civilizatiei in zilele noastre.
Va asteptam stirile Dumneavoastra interesante si daca este posibil chiar si cu comentarii.
Atentie ! Clubul « CU VESTI BUNE » are nevoie de sprijinul membrilor « NEOGEN », al celor ce apartin Clubului
« LIDERILOR DE PRETUTINDENI » si nu numai.
Cu stima, Presedinte MASS COMMUNICATION POWER
Ec. Mihail Georgevici
COMUNICAT DE PRESA
“ IN MEMORIA LUI Dr. MARTIN LUTHER KING ”
15 Ianuarie 2007
MASS COMMUNICATION POWER este o organizatie apolitica si nonprofit, iar departamentul de presa al acesteia, MCP Press Agency - are obiective ce vizeaza sprijinirea imbunatatirii conditiilor de viata ale cetatenilor, a comunicarii si mediatizarea marilor performante ale acestora.
Recent, in cadrul unor emisiuni televizate, (de exemplu, cea intitulata « Viata la zi ») au fost prezentate diverse aspecte ale realitatii, din care a reiesit faptul ca cetatenii sunt inca nemultumiti de modul cum sunt conduse unele institutii publice. Asa cum ne-am obisnuit in preajma alegerilor, politicienii isi manifesta « grija nemarginita » fata de nevoile pensionarilor, tinerilor, profesorilor, agricultorilor, etc.
Stirea ca “ Romanii sunt cei mai suparati europeni pe viata ”este din pacate, actuala.
Consider ca « opinia publica » trebuie sa fie singura care sa decida rezolvarea problemelor mari din societate. Chiar si in aceste zile, revolutionarii inca nu si-au obtinut drepturile. Este cazul sa rememoram eforturile si unele realizari ale acestora.
Societatea civila ar trebui sa fie azi puternica ! Cu totii stim ca un erou al drepturilor civile a obtinut pe 10 octombrie 1964, Premiul Nobel pentru Pace. Dupa cum se stie, ideea de societate civila, nu poate fi in afara drepturilor civile intr-o democratie, iar acestea au drept punct de reper central, personalitatea doctorului KING, cu viata si activitatea sa.
In Statele Unite ale Americii exista Centrul Dr. MARTIN LUTHER KING, iar Standford University ne sta la dispozitie cu materiale informationale.
Incontestabil, MARTIN LUTHER KING a fost cea mai marcanta personalitate a secolului XX si din acest motiv il vom face cunoscut in intreaga lume.
Tinand seama de faptul ca MARTIN LUTHER KING s-a nascut la 15 ianuarie 1929, MCP Press Agency urmeaza sa informeze prin acest comunicat de presa, in special pe reprezentantii ambasadei Statele Unite ale Americii in legatura cu aceasta initiativa a organizatiei MASS COMMUNICATION POWER de a mediatiza de cate ori este nevoie aceasta data remarcabila, in memoria lui MARTIN LUTHER KING.
Va rugam sa informati in continuare cat mai corect comunitatea internationala, deoarece ziua de nastere a lui MARTIN LUTHER KING este celebrata ca sarbatoare nationala in Statele Unite ale Americii din anul 1986.
Cu stima,
Presedintele MASS COMMUNICATION POWER
Ec. MIHAIL GEORGEVICI
Incepand cu 1 august 2008,
« CLUBUL SPERANTE IMPLINITE »
VA OFERA MARI OPORTUNITATI DE AFACERI
Daca doresti sa realizezi ceva in viata trebuie sa gasesti rezolvari si nu obiectii!!!
Vrei sa traiesti o viata fericita ? Croiesteti-o dupa un tel, nu dupa oameni sau lucruri. [Albert Einstein] Urmeaza-ti calea si visul va deveni realitate. (Misiunea organizatiei 'MASS COMMUNICATION POWER')
Acum esti in locul si momentul cel mai potrivit!
Ai posibilitatea sa fii chiar printre primii din lume la o noua afacere online mondial.
Este o munca in retea, si acum se fac pre-inregistrarile.
Fiecare partener inregistrat, daca viziteaza zilnic pagina web va fi rasplatit cu bani.
Reteaua care se formeaza este pe 10 nivele cu extensie pe 19 nivele.
Munca constructorilor de retea este ajutata de renumitul Don Faila si alti specialisti in domeniul networkmarketingului. Inregistrarea este gratuita.
Nu ezita, grabeste-te si spune si prietenilor tai despre aceasta oportunitate.
Lumea poate sa fie chiar in reteaua ta.
Aici te poti inregistra gratuit acum: http://join.zenzuu.com/tucastigi
Sa nu-mi reprosezi ca nu ti-am spus din timp!
Acum ori nici o data!
Nu astepta ca prietenii tai sa afle de la altii.
Mai repede sau mai tarziu, tot vor afla.
Cel mai bine este sa afle de la tine.
ZenZuu este o noua generatie de platforme de retele sociale care va permite sa creati un profil similar cu alte retele sociale existente, exceptia fiind pozitia noastra de lider in tehnologie si va permite de a face bani prin înscrierea dvs. de prieteni si de a primi venituri de partajare. PENTRU Dvs. este o posibilitate de a participa la incasarea profiturilor din ce castiga o retea speciala prin afisarea de reclame. Aceasta piata a incasarilor din reclame este de trilioane de dolari. Intra in acest business in internet fii parte a economiei sociale globale de retea si de comert cu ZenZuu.
Care sunt conditiile de încasare a comisioanelor?
Conditia 1.Trebuie sa fiti ACTIV, adica sa va logati în pagina proprie de 30 de ori pe luna. Acest lucru se poate face intrând în fiecare zi o data, sau de 2 ori pe zi în 15 zile, sau de 30 de ori într-o zi.
Conditia 2.Trebuie sa aveti 2 parteneri directi (înscrisi la dvs. pe primul nivel) care sa fie activi.
Ce fel de plan de recompensare a membrilor se aplica la ZenZuu?
Planul aplicat de ZenZuu este de tip UNILEVEL. Astfel, în functie de numarul partenerilor directi (de pe primul nivel din reteaua dvs.) determina numarul de nivele în adâncime eligibile pentru plata comisioanelor.
Daca sunteti ACTIV si aveti 2 oameni activi pe primul nivel, veti fi platit pe 10 nivele! Daca aveti 10 oameni sponsorizati personal, pe primul nivel, sau mai mult, veti fi platit pe 19 nivele! Pentru fiecare persoana activa se primeste 0,25 USD!!! De exemplu, daca aveti 10 parteneri directi activi si 2000 reprezentanti activi pe 19 nivele, veti primi un comision de $500 pe luna. Daca aveti 10.000 = $2500 /luna, iar pentru 100.000 = $25.000/luna.
ESTE TOT CE STIU SI EU PANA AZI. ESTE IMPORTANT CA DUPA INCEPEREA CONTORIZARII LOGARILOR SA FIE CEL PUTIN 30 DE LOGARI PE LUNA !!!!!!!!!!!!!!!! DUPA PERSOANELE CARE AU MAI PUTIN DE 30 DE LOGARI PE LUNA NU SE CONSIDERA ACTIVE SI NU SE PLATESTE.
Beneficiile ZenZuu:
1.Câstigi prieteni dar si bani. fãcând acelasi lucru obisnuit pe Internet, acela de a vã crea profilul si a înregistra alti oameni, pentru a lua parte la programul ZenZuu Ad Revenue Sharing (Fondul de Profit din Reclame).
2.Te conectezi la Comunitatea Globalã în Direct oricind si oriunde..
3.Vã pune la dispozitie toate facilitãtile standard de lucru, cum sunt încãrcarea de fotografii, video, audio, blog, etc.
4. Noi relatii de afaceri.
Câstigi bani!
Faceti primul pas spre oportunitatea vietii.
ZenZuu vã permite sã vã creati un viitor financiar rentabil devenind un Reprezentant ZenZuu ('REP'). În calitate de 'REP' puteti obtine comisioane directe, bonusuri de diferentã din propria dvs. retea construitã în toatã lumea, bonusuri de performantã, bonusuri de dezvoltare si altele! Din moment ce sunteti reprezentant ZenZuu, puteti sã înscrieti un numãr nelimitat de oameni, ceea ce vã va mãri marja de profitabilitate. Câstigurile sunt nelimitate. Instrumentele ZenZuu vã dã posibilitatea sã vã urmãriti reteaua propie si sã vã dezvoltati în paralel si propria afacere, totul în mod distractiv si usor de lucrat.
Câstigi rentabilitate!
De ce sa nu dati un sens real si rentabil navigãrii pe Internet?
In aceste zile, aproape fiecare om a auzit de Internet sau chiar are o adresã e-mail. Internetul creste mereu, tot mai mare, mai vast, ajungând si pe telefoanele mobile, PAM-uri sau pe TV. A sosit timpul sã ne folosim din plin de avantajul comunicãrii pe Internet si de posibilitatea creãrii unor retele sociale online. Existã desigur si alte oportunitãti care oferã comunicarea online, dar niciuna nu oferã posibilitatea de a câstiga bani! Cu ZenZuu vã puteti crea un cont în portalul ZenZuu, într-un minut si imediat puteti sã înscrieti alti parteneri în propria retea socialã ZenZuu
Cum se pot câstiga bani cu ZenZuu?
ZENZUU - o afacere globalã pe Internet !
Acest program este perfect pentru oamenii care nu-si pot permite sã se afilieze la o companie MLM costisitoare.
ZenZuu se va lansa oficial la inceputul lunii august si dvs. sunteti printre primii care ati aflat de ea.
Dacã veti cãuta numele Tommy Vu în Google veti vedea cã existã peste 457.000 de pagini.
ZenZuu se aflã în faza de testare Beta. Cititi primele informatii mai jos si vizitati linkul indicat. Dacã veti însera linkurile dvs. proprii primite de la ZenZuu, dupã înregistrare, în site-ul dvs., veti observa cã afacerea se va extinde exploziv.
Este vorba de o afacere globalã pe Internet.
Cum arfi sã puteti câstiga niste bani, poate foarte multi BANI, spunând prietenilor sã se înscrie pe GRATIS într-o retea 'Social Network'?
Intrati pe:
http://join.zenzuu.com/tucastigi
si aflati cum se pot câstiga bani recomandând ZenZuu cunostintelor si prietenilor dvs., înainte ca acestia sã afle de la altii! Înscrierea este gratuitã si vor face parte dintr-o retea socialã globalã!
80% din încasãrile în dolari pentru reclama fãcutã pe ZenZuu va fi plãtit sub forma unor comisioane tuturor membrilor ZenZuu, care s-au înscris gratuit!
Ne asteptãm la 1 MILION de reprezentanti pânã în varã si la 10 milioane pânã la sfârsitul lui 2008! Din $10 Milioane pe lunã încasate prin reclame, se vor plãti $8 Milioane la reprezentantii ZenZuu.
De exemplu, 2 Milioane de reprezentanti activi (cineva care se logheazã în pagina proprie ZenZuu de 30 de pri pe lunã) vor primi $ 0,25 pe reprezentant.
Sponsorizati 2 oameni si veti fi plãtit pe 10 nivele! Sponsorizati 10 sau mai mult si veti fi plãtit pe 19 nivele!
Dacã aveti 2000 reprezentanti activi veti primi $500 pe lunã.
10.000=$2500 /lunã, 100.000=$25.000/lunã.
Click pe acest link :
http://join.zenzuu.com/tucastigi
Pentru inscriere!
Vã înscrieti GRATUIT pe : http://join.zenzuu.com/tucastigi
Dupã înscriere, recomandati propriul dvs. link ZenZuu!
În viitor, vor fi si alte modalitãti de a câstiga bani din ZenZuu!!!
Daca inregistrati pana in august 10 persoane, veti primi comisioane pana in a 19-a adancime. Daca ai 2 persoane active, vei primi comisioane pana la a 10-a adancime.
Va doresc SUCCES !!!
inscrierea o faceti pe:
http://join.zenzuu.com/tucastigi
Viorel Georgevici (Centrul International Afaceri Pentru Sanatate - MCP Press Agency)
DE CE SE FERESC POLITICIENII DE FORTA OTV ?
Alaturi de acestia, am observat ca sunt si primarii si chiar trusturile de presa. Nu ma mir de reactia lor, acum doi ani in urma am transmis in toata mass-media articolul: “CAMPANIE PENTRU MASS-MEDIA CURATA”. Nu am primit raspuns nici pana in prezent, desi materialul a fost publicat si in strainatate. Cu toate acestea, o parte din liderii politici si chiar jurnalisti au incercat sa prezinte realitatea din zilele noastre, aceea a existentei grupurilor de interese, la care trebuie sa aderi, daca vrei sa mananci o paine pentru a supravietui sau a te capatui intr-un fel.
Recent, am citit in “The International Harald Tribune” un articol intitulat: Regulile revolutiilor din secolul al XXI-lea.
Cu acest prilej, au fost prezentate cele opt reguli ale vietii politice moderne facandu-se referire si la activitatea presedintelui Venezuelei, Hugo Chavez.
Un capitol interesant este demn de a fi retinut: “Democratia s-a devalorizat. Chavez a organizat mai multe referendumuri si alegeri de cand a sosit la conducere, cu noua ani in urma. Insa atunci cand puterea legii este absenta, cand transmisiunile posturilor de televiziune sunt cenzurate, cand certificatele de nastere si cartile de identitate pot fi cumparate pentru cateva sute de dolari, cand zeci de miliarde de dolari lipsesc din bugetul national, cand sistemul judiciar este supus si cand coruptia reprezinta un stil de viata – democratia si nepotismul se apropie mai mult ca oricand. Noile formulari – “democratia suverana” a Rusiei sau “democratia socialista” a lui Chavez - nu fac altceva decat sa ascunda acest fapt. (Din revista “Esential”, rubrica “Cultura”).
Dupa cum stim, marea majoritate a populatiei necajite si manipulate politic isi doreste un partid care sa le apere interesele si nu unul cu traditie nationala doar in titulatura.
Cetatenii Romaniei asteapta in continuare realizarea acestui deziderat.
Este socant cum toti reprezentantii partidelor se ocupa de protectia sociala, iar aceasta, din pacate, departe de standardele UE si NATO, nu se abordeaza decat declarativ si prea putin in realitate.
Faptul ca acest post de televiziune OTV, al poporului, nu este luat in seama de cei din conducerea tarii, politicieni, guvernanti si reprezentanti mass-media – constituie o discriminare fara precedent in Romania, de aceea propun mediatizarea larga a acestui material, pe toate canalele mass-media si in intreaga lume !
Nu trebuie sa ignoram forta poporului, NU VOM SCAPA DE EA, NICI IN MORMANT…
acum si nu alta data, sa tinem seama ca:
"Daca astepti momentul potrivit, te intrec altii care nu-l asteapta."Woody Allen ”
Felicitari prof.dr. Cojocaru si jurnalistului Barbu Tudor, care au reusit sa mobilizeze masele in drumul lor catre victorie, sa polarizeze atentia publica, am in vedere propunerea de initiere a partidului cu P la puterea a treia, “PARTIDUL PUTERII POPORULUI” !
Va multumesc pentru aceasta initiativa si mult succes,
Mihai Georgevici, MCP Press Agency
Fondatorul campaniei de informare “MERITUL CETATEANULUI PUTERNIC”
Post a Comment