Friday, January 26, 2007

Database nightmare

Respect pentru toti contabilii, administratorii de baze de date, scriptologii, si secretarele din lumea asta. Azi la CICC a trebuit sa fac ceva dirty job, si anume sa reorganizez o baza de date facuta prost de predecesorii mei. Nu numai ca facuta prost, dar si facuta de mai multi, cu codari diferite si tot asa. Mi-am petrecut 9 ore in calculator cautand fisiere pe 2 servere, in vreo 200 de foldere, organizandu-le in excel, apucandu-ma de par si urland, rozandu-mi unghiile, si intr-un final cedand nervos. Vreau munca creativa! Sa ma lasati in pace sa fac curat in baie, sa sterg faianta si sa meditez la filosofia limbajului. Sic!

2 comments:

Anonymous said...

am facut si eu asta la focus-group-uri, in vara...

bleah. te poti rataci in atatea date.. baze de date, date de baza, who knows:P

Corina said...

:) cel mai mult ma oftica cand trebuie sa iei de la inceput munca altuia, sa o purici, sa identifici bug-urile, sa aduci totul la o forma coerenta, si sa continui abia dupa aia.

Locations of visitors to this page http://rpc.technorati.com/rpc/ping