Tuesday, April 03, 2007

Conspiratia

In seara aceasta am fost victima unei conspiratii. Ieseam de la birou pe la 6 si ceva, in zona Midtown (Grand Central) ca sa ma intalnesc cu un amic sa mancam ceva si sa mai catch up. Avand in vedere ca inca traiam/ traiesc micutele mele depresii din ultima vreme, am intrat la Strawberry - un magazin de toale unde (culmea!) eu nu am intrat niciodata pana acum de cand sunt in NY, iar mama l-a vizitat de doua ori. Inauntru am descoperit tricoul care imi reda perfect starea de spirit:


Apoi, m-am lovit de cea mai dragalasa amintire pe care as fi putut sa mi-o cumpar din orasul asta demential si stresant si seducator si zgomotos si vesel:

Cel mai tare suport de creioane ever

M-am intalnit apoi cu Samid, care era imbracat intr-un costum demential, si ne-am dus sa discutam undeva in Midtown... Ce e funny la relatia mea cu Samid e ca ne-am descoperit relativ recent. Mai mult decat atat, in aceiasi zi doua persoane mi-au spus mie ca sunt varianta lui feminina, iar alte doua persoane i-au spus lui ca el e varianta mea masculina! Conspiracy, I know. Si cu Samid am stat si am povestit vieti si planuri si dileme... si am constatat ca suntem cam in exact aceiasi oala apropo de starea noastra de spirit si de viitorul nostru. Mai simtim ca suntem aici doar ca sa wrap up... ne leaga o multime de lucruri de continentul american, adoram viata noastra de aici, si totusi vrem acasa... vrem sa construim lucruri... vrem sa ii revedem pe toti ai nostri (chit ca stim ca ne-am schimbat si ca si ceilalti vor percepe asta), si totusi vrem sa ramanem mereu la fel cum suntem acum... We want everything! Si pentru ca trebuia ca mareata conspiratie sa mearga mai departe, am ajuns sa mancam sushi si sa bem ceva in Therapy, unul din cele mai funky localuri gay din NY. Si sa ne impartasim din sperante si temeri si frustrari (exact, ca la terapie!)... intr-un loc numit Therapy! Deviza locului e "a cocktail cure for what ails you". Grrr... my life is a conspiration :)

4 comments:

Andreea Vasile said...

Tare tricoul. Imi place ideea de a avea, asemenea chilotilor cu 'luni', 'marti' etc, cate un tricou care sa exprime starea de spirit :-)

Corina said...

Da... stii ca de obicei te duci sa iti faci astfel de tricouri, faci eforturi cu inscriptionarea, samd. Imagineaza-ti ca de asta m-am lovit pur si simplu de cum am intrat in primul magazin de langa serviciu.

marco said...

de ce scrii doar i limba romana? Poti sa scrii i engleza, sau franceza, sau germana, sau suedez, sau spaniola? Limba romana poate sa este frumoasa, dar pentru un muritor cum eu este imposibil sa inteleg limba tea. Will you please think of the children?

La alternativa es que me enseƱes rumano personalmente :)

I want to have it all, too.

Corina said...

@marco... cred ca trebuie sa inveti romana; oricum, felicitari pentru progrese!

Locations of visitors to this page http://rpc.technorati.com/rpc/ping