Sunday, April 15, 2007

Pestisori


Stiu ca probabil Maria si Cosmin ma vor trage de urechi pentru ca nu raspund loviturilor lor de leapsa, insa sunt receptiva provocarilor similare venite de la bloggeri pe care nici nu ii cunosc personal... si nici nu am baut beri impreuna si alte cele (desi nu a intrat vremea in sac). De fiecare data cand m-au provocat mai sus-numitii eram ingropata intr-o tona de hartii la birou, iar acum sunt blocata in casa din cauza unei pseudo-tornade/ furtuni care matura New York-ul. Si totusi nu uit leapsa cu "De ce tii un blog" venita via Cosmin, pentru ca mi-am pus destul de des aceasta intrebare in ultima vreme. Asa ca raspund loviturii de leapsa venita via Gramo... E vorba de pestisorul de aur si de trei dorinte pe care le-ai vrea devenite realitate. Gramo si-a pus sase, ca deh... ei sunt doi (si mai sunt si poetici pe deasupra avand in vedere cum au intors din condei povestea cu pestisorul). Eu am spirit birocratic si in general scriu cu bullets-uri, asa ca iata cele trei aprige dorinte care ma bantuie in momentul de fata. [***]

1. Vreau eliminarea tuturor vizelor de pe pamantul asta. Uite asa... vreau si eu sa vad unde ne vor purta picioarele daca nu mai exista nici o viza care sa ne desparta de pamantul fagaduintei... oricare ar fi el. Si va garantez ca nu vom fi mult mai mobili decat suntem acum. :) Personal, as vrea una bucata viza SUA (de tranzit!) la mine in pasaport, care sa imi permita planurile de revizitare a tarilor calde in mai. Si apoi tari nordice si frumoase si tot asa. E prea lunga si scarboasa istoria ca sa v-o povestesc acum.

2. Vreau o zi de 30 de ore... ba nu, de 35, de 45, de 1025... Vreau sa pot dormi jumatate din ea, iar restul de ore sa fiu setata pe red-bull si pe treburi pentru scoala... Nu de alta, dar in momentul de fata incep sa ma dezintegrez de cat de multa treaba am.

3. Vreau ca in urmatorii doi ani sa calatoresc in China/ Hong Kong/ Nepal (ma multumesc cu una singura) si in Brazilia/ Columbia/ Peru (in America Latina ar merge parca doua destinatii). Si cum eu nu vizez nici la pestisori de aur, nici la alte entitati aurifere, s-ar putea ca aceste micute dorinte sa nu fie chiar atat de intangibile. Hehe... :)

A... si-as mai vrea sa prevad viitorul. Sa vad prin ce cercuri profesionale ma voi invarti peste 10 ani. Inspirata de conversatia cu Clarice. Dar ar fi plictisitor sa stiu asta, nu? Mai departe pestisorul sa inoate la Clarice, Miruna si Maria... Si promit sa revin la pestisori mai vechi veniti pe filiere zirristice.

1 comment:

Anonymous said...

Multumim pentru raspuns. Si iti dorim sa ti se indeplineasca toate 3.

Iar legat de cea de la al doilea bullet avem un interes special, fiindca desi ziua lui Gramo are 48 de ore, e limpede ca e prea scurta. :)

Locations of visitors to this page http://rpc.technorati.com/rpc/ping