Monday, January 08, 2007

Bring back

Magritte la MOMA

Avertisment: sunt melancolica. Tocmai au luat sfarsit doua saptamani de vis, un micut fairy tale de iarna, de care m-am bucurat din plin. Am revazut azi Otopeni-ul, sectiunea plecari internationale. Ca de fiecare data cand sunt nevoita sa vad acel infam spatiu, am plans. Chiar daca nu eu eram cea care pleca. Acum mi-a trecut. In drum spre casa ascultam Rammstein. Eram furioasa, eram bosumflata, eram nemultumita. Acum sunt impacata. Micul meu cadou de iarna s-a sfarsit si, desi vacanta mea nu s-a terminat inca, reintru in ritm normal, redevin lucida si atenta la time management, iau adanc o gura de aer, ma stramb si plec mai departe. Din nou. La vara vizitez tarile nordice.

No comments:

Locations of visitors to this page http://rpc.technorati.com/rpc/ping